FAQ og ofte stillede spørgsmål om Veras Kommissionssalg

Veras Komission

Fordele i Veras Kommissionssalg som medlem

I Veras lever vi for vores medlemmer

– fordi de er med til at fremme og brede budskabet, om hvor nice bæredygtig mode er, sammen med os, hvorfor det altid er jer, der skal have de bedste fordele!

Som medlem af Veras, tilbyder vi derfor 15% på alle kommissionsvarer.

Hvordan prissættes kommissionsvarerne?

Veras prissætter, sammen med sælger, kommissionsvarer ud fra varens mærke, kvalitet og stil.

Vi ønsker altid, at imødekomme ønsker om pris fra sælger – en lille historie omkring varens tidligere liv, vi kan dele med den nye køber, er vi også altid glade for at få med!

Hvem kan købe tøjet?

Alle har mulighed for at købe Veras kommissionsvarer.

Du behøver ikke at være medlem, hvorfor det heller ikke er muligt for Veras medlemmer at handle kommissionsvarer for deres optjente point.

Hvordan kan jeg købe tøjet?

Veras kommissionssalg foregår primært via Instagram, hvor det er muligt at få lagt den ønskede vare til side i 24 timer eller få den tilsendt via DAO efter aftale.

Læs mere om forsendelse med DAO her (INDSÆT URL). hvor har vi info om dette?

Hvor længe er mine varer til salg hos Veras?

Dine varer har en salgsperiode i Veras på 3 måneder, fra den dato, varen er indleveret.

Du vil modtage en mail, 14 dage før din tidsperiode udløber samt ved endt periode.

Hvad hvis jeg ikke ønsker, at få varen hjem igen?

Hvis du ikke ønsker at hente dine varer igen, kan du med fordel indlevere dem til Veras Tøjkoncept. Du vil således modtage point for din vare, som du kan benytte i Veras pointshop.

Dette kræver at du opretter dig som medlem, hvilket du kan læse yderligere om her.

OBS. som medlem hos Veras følger der altid fordele, blandt andet får du 15% på alle køb i Veras Kommission.

Kan jeg købe kommissoinsvarer for mine point?

Nej, du kan desværre ikke bruge dine point, til at handle kommissionsvarer.

Men husk at du som medlem får 15% på alle dine køb!

Hvordan vurderes de varer, jeg indleverer?

Varen vurderes ud fra mærke, kvalitet og stil. 

Som udgangspunkt tager vi imod alle items fra udvalgte mærker, men vi forbeholder os retten til at takke nej, hvis varen ikke passer ind i Veras butik.

Du kan læse mere om hvilke mærker vi foretrækker samt om handelsbetingelser her. (indsæt URL til handelsbetingelser)

Kan jeg returnere de varer, jeg køber?

Nej, det er ikke muligt at returnere en vare igen.

Men du kan altid indlevere den til Veras kommission, hvor varen endnu en gang vil få mulighed for, at blive sat til salg i butikken.

Hvor mange varer kan jeg have til salg?

Der er ingen begrænsinger på, hvor mange varer du kan få i kommission hos Veras.

 

Hvordan retter jeg mine personlige oplysninger?

Hvis du ønsker at tilrette dine personlige oplysninger, logger du bare ind på din personlige konto og klikker dig ind på Mit Veras, hvor du kan rette oplysningerne.

skaermbillede-2016-10-11-kl-16-10-06

Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?

Ønsker du at ændre dine betalingsoplysninger, skal du kontakte Veras. Det er ikke muligt selv at foretage ændringerne på webshoppen. Det skyldes de høje sikkerhedskrav fra E-pay, ved at online-handel. Send istedet en mail til info@verascopenhagen.dk, og vi vender straks tilbage til dig.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Hvis du ønsker at ændre din adgangskode, skal du klikke på “Glemt adgangskode” i log ind-boksen.

Hvad koster fragt?

Alle forsendelser hos Veras koster altid 40 DKK.

Premium-medlemmer kan én gang om måneden få tilsendt en ordre med DAO kvit og frit. Derefter koster alle forsendelser 40 DKK, ligesom det er tilfældet for al fragt, hvis du er Basic-medlem.

Gælder dette også ved kommission?

Hvornår modtager jeg mine varer med DAO?

Bestiller du varer inden kl. 10.30, så bliver de sendt samme dag og kommer dagen efter. Efter kl. 11 kan der gå 1-2 dage. Du modtager en sms fra DAO så snart vi har sendt dine ting af sted, og så kan du ellers følge med i pakkens rejse hos dem.

Hvornår kan jeg afhente mit køb i butikken?

Hvis du har købt en vare over Instagram, vælger du selv tidspunktet for, hvornår den afhentes indenfor åbningstiderne.

Kan jeg sende varer ind til Veras, jeg ønsker i kommission?

Nej, det er desværre ikke muligt, at sende en vare ind til kommission.

Dette er som følge af, at varen skal vurderes før den kan godtages til kommission. Derefter skal prisen for varen fastsættes, hvilket sker i overenstemmelse med dig.

Jeg har glemt min adgangskode, hvordan logger jeg ind?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du oprette en ny. Klik på “Glemt adgangskode” i log ind-boksen, og noter din e-mail adresse i dialogboksen for at nulstille din adgangskode.

skaermbillede-2016-10-11-kl-16-57-09-3

skaermbillede-2016-10-11-kl-16-55-35

Indkøbskurv
Opdaterer ..
Din indkøbskurv er tom.
Mit Veras ()

Velkommen til dit Veras

Altid dejligt at se dit kønne ansigt i swappen! Dette er din genvej til ubegrænset adgang til vintage- og genbrugstøj.