Handelsbetingelser

VERAS ApS | CVR: 37254886

Følgende handelsbetingelser gælder for den abonnementsordning, som tilbydes på vores webshop www.verascopenhagen.dk. I forbindelse med køb foretaget på webshoppen accepterer medlemmerne de gældende vilkår, som er beskrevet i følgende handelsbetingelser.

Aldersrestriktioner

Du skal være over 18 år for at være medlem. Hvis du er under 18 år, skal vi have dine forældres eller værges samtykke for at oprette et medlemskab hos Veras.

Abonnementsbetingelser

Når du opretter et medlemskab accepterer du, at Veras ApS er berettiget til at gennemføre transaktioner på dit betalingskort hver måned. Du giver dermed ved aftalens indgåelse tilladelse til, at Veras ApS må gennemføre en betalingstransaktion for hver betalingsperiode, så længe abonnementet løber. Veras ApS er kun berettiget til at gennemføre betalingstransaktioner for den kommende abonnementsperiode og der vil blive tilsendt en kvittering for dette via e-mail. Denne e-mail oplyser ligeledes om datoen for næste abonnementsperiode. Du kan også få adgang til kvitteringen under Mit Veras – Medlemskab.

Abonnementperioden er svarende til én kalendermåned, og abonnementet gælder altså fra den 1. i måneden til den 1. i den efterfølgende måned. Betalingen falder altid d. 15. i måneden forud for den pågældende abonnementperiode. Det vil sige, at ligegyldigt hvornår på måneden, du opretter dit medlemskab, vil den næste transaktion gå igennem d. 15. for den kommende måned. Melder du dig ind midt i en periode, betaler du et beløb, der svarer til den periode, der løber fra den pågældende dag og frem til næste transaktion.

Når man skifter til en anden variabel, skal man med det samme betale for medlemskabet for det antal dage, der er frem til d. 15.

Samtidigt vil din gratis prøveperiode altid vare fulde 30 dage. Når de 30 dage er slut, vil du blive trukket et beløb svarende til perioden frem til næste d. 15., hvorefter du bliver trukket for dit fulde abonnementbeløb alle fremtidige transaktionsdage, der falder d. 15. i hver måned.

Dit medlemskab er personligt, og det er ligeledes kun tilladt at have én konto per person.

Sådan sætter du dit medlemskab i bero

Ønsker du sætte dit medlemskab hos Veras ApS i bero, gøres dette under Mit Veras under fanen “Medlemskab”. Når dit medlemskab er sat i bero, ophører alle medlemsfordele øjeblikkeligt, og du kan dermed hverken shoppe eller indlevere tøj. Når du genaktiverer dit medlemskab vil dine optjente point være tilgængelige igen. Du genaktiverer dit medlemskab ved at logge ind i Mit Veras, og genaktivere dit medlemskab under fanen “Medlemskab”.

Ved at sætte dit medlemskab i bero, vil dine eventuelle 30 dages gratis prøveperiode øjeblikkeligt ophøre, og en genoptagning af medlemskabet vil kræve betaling til gældende medlemspris.

Når dit medlemskab er sat i bero, så vil din profil stadig være aktiv, så du har fuldt overblik over din historik og dine favoritter. Du kan sætte dit medlemskab i bero og genoptage det efter behov.

Sådan opsiger du dit medlemskab

Ønsker du at lukke din personlige konto, skal du sætte medlemskabet i bero og efterfølgende kontakte vores supportafdeling via mail på [email protected].

Ved opsigelse mister du alle dine optjente point.

Vi anbefaler, at du i stedet for at opsige dit abonnement, som Premium bruger nøjes med at nedgradere til Basic eller med fordel sætter dit medlemskab i bero. Fordelen er, at du ved genoptagelse af af dit medlemskab stadig har dine point tilknyttet din Mit Veras konto. Du kan desuden altid genfinde din shoppe-historik, gemte favoritter med mere.

Hvis du som medlem hos Veras ApS har købt point-pakker, skal du huske at få dem trukket ud, inden du opsiger dit abonnement, da det ikke kan gøres efter din personlige konto er slettet. Det er medlemmers eget ansvar at trække point ud inden et abonnement opsiges. Dette er dog ikke gældende, hvis du fået point ved at indlevere varer, da der derfor ingen penge har været ved handlen, og point derfor ikke kan trækkes ud.

Produkter

Hos Veras ApS skelnes der imellem “abonnementskøb” og køb af “andre produkter”. Nedenstående er gældende for andre produkter.

Andre produkter i Veras ApS dækker over 1) gavekort til abonnementskøb 2) stande med eller uden bord til Veras Market 3) samt tilkøb af leje af tøjstativ til Veras Market.

Gavekort

Veras ApS udsteder to forskellige typer gavekort henholdsvis gavekort til et abonnement til Veras ApS og gavekort til en Veras Market stand.

Køb af gavekort til abonnement

Hos Veras ApS kan der købes to typer abonnements-gavekort til henholdsvis Basic (59 DKK/måned) og Premium (179 DKK/måned). Du kan købe gavekort til begge medlemskaber af forskellig varighed på en 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og 12 måneder.

Køb af gavekort til Veras Market stand

Et gavekort til en Veras Market stand koster enten 400 DKK eller 350 DKK, afhængigt af, om der ønskes en stand med eller uden bord, og dækker over en stand til markedet.

Stand til Veras Market

Veras ApS sælger to typer af stande til Veras Market. En stand inklusiv et klapbord (400 DKK) og en stand eksklusiv klapbord (350 DKK). Sidstnævnte udbydes kun til markeder, der afholdes under Bispeengbuen.

Det er yderligere muligt at leje et tøjstativ inklusiv 50 stykker stålbøjler (170 DKK). Stativ og bøjler udleveres på markedsdagen halvanden time før det pågældende markeds start, og afleveres igen på markedsdagen senest en time efter markedet slutter i samme stand som udleveret. Lejer er ansvarlig for at aflevere det lejede i samme stand som udleveret. Der påregnes et gebyr for beskadiget stativ (500 DKK) og stålbøjler (1 styk stålbøjler = 1 DKK), som betales af lejer.

I Veras Market stande må der udelukkende sælges brugt tøj, sko eller accessories. Ønsker du at sælge andre varer, bedes du kontakte Veras ApS.

Byttepolitik og refundering

Ved køb af gavekort gælder der 14 dages fortrydelsesret fra udstedes datoen. I tilfælde af fortrydelse skal Veras ApS skriftligt underrettes på [email protected]

I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler” er køb af Veras Market stande ikke omfattet af fortrydelsesretten, og et køb kan altså ikke refunderes.

Dog er det muligt at sælge sin stand videre til en anden. I så fald skal dette meddeles til Veras ApS på [email protected] senest 24 timer inden markedsdagens start med navn, telefonnummer og mailadresse til den nye standholder.

Medlemspris

Et medlemskab hos Veras ApS, svarende til en kalender måned fra den 1 til den 1., koster for Premium 179 DKK og for Basic 59 DKK.

Betaling

Når du tilmelder dig et abonnement hos Veras ApS med et acceptabelt betalingskort, accepterer du samtidig, at Veras ApS automatisk kan trække penge på dit dankort eller kreditkort hver måned for abonnementsservicen. En betalingsperiode er svarende til en kalendermåned fra den 1. til den 1. i efterfølgende måned, og pengene for abonnementet trækkes altid d. 15. i måneden forud for perioden.

Da det af sikkerhedsmæssige årsager ikke er muligt at opdatere ens betalingsoplysninger under Mit Veras, så vil dit abonnement automatisk blive annulleret såfremt Veras Aps ikke kan gennemføre en betaling ud fra angivne kortoplysninger, og du vil derefter modtage en besked herom via e-mail.

Såfremt dit betalingskort er spærret, udløber eller bortkommet, så skriv en mail til [email protected], så kan Veras ApS hjælpe dig med at gemme dine point til du har oprettet et medlemskab påny.

Veras ApS anvender betalingsservicen Epay. I Danmark stilles der meget høje krav til de virksomheder, der er godkendt til nethandel, og det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du handler i vores webshop. Epay er certificeret efter PCI-standarden, der kræver, at flere end 200 sikkerhedspunkter overholdes. Payment Card Industry Data Security Standard, som i daglig tale kaldes PCI-standarden – blev til i 2005 på initiativ af Visa og MasterCard. Målet var at hæve sikkerhedsniveauet for kortbetalinger på nettet og skabe fælles sikkerhedskrav for hele betalingskort industrien.

Veras ApS tager imod betalingskort herunder Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard og Maestro.

Fortrolighedspolitik og personfølsomme oplysninger

Veras ApS behandler persondata med den største respekt og integritet. Ingen personlige informationer vil blive videregivet til tredjepart. Du kan derfor føle dig tryg ved at videregive dine personlige informationer ved oprettelse af abonnement og betaling.

Returnering og ombytning

Hos Veras ApS tages varer ikke retur. Til gengæld tages der hos Veras ApS imod alle varer foretaget ved en indlevering, og der gives point for alle varer, som kan byttes til andre brugte varer gennem dit medlemskab.

Derfor hersker der ingen returnering, dog så kan alle varer købt hos Veras ApS ombyttes til andre varer, og du kan få point for dine brugte varer og købe nye varer for dem, som den essentielle ting af konceptet hos Veras ApS. Du kan dog ikke forvente at varerne ved indleveringen vurderes til samme antal point, som da du bestilte dem. Dette kan eventuelt skyldes slitage ved brug af varen.

Ombytning kan ske i Veras fysiske butik og online. I praksis fungerer det på præcis samme måde når der foretages en indlevering ved at registrere dine brugte varer under Mit Veras.

Fortryder du en bytning kan du med fordel efterlade mærket i nakken og skrive pointværdi samt varenummer i kommentarfeltet. På den måde kan Veras ApS se, at varen ikke er brugt siden købet er foretaget og der gives den fulde pointsum retur. Læs mere om processen under indlevering af varer.

Returnering af point

Har du point stående på din personlige konto fra en indlevering eller point købt gennem en point-pakke, er der tale om point fra to forskellige handelsmetoder.

Refundering af point fra point-pakker er muligt, da de er købt med DKK. Veras ApS tager dog et gebyr på 50 DKK for det. Ønskes dette, kontakt venligst vores supportafdeling via mail på [email protected].

Refundering af point fra indlevering af registrerede varer er ikke muligt, da Veras ApS ikke har betalt for varen i DKK, og point, som du har fået ved at indlevere varer kan derfor hverken refunderes eller hæves ud af din personlige konto.

OBS. Point fra en point-pakke vil automatisk være dem som bliver trukket først fra din konto når du foretager en bestilling.

Fortrydelsesret

Ved køb af point-pakke: Når du køber en point-pakke har du som medlem mulighed for at fortryde købet og få dine penge retur. Fortrydelsesretten træder i kraft fra det øjeblik du har gennemført en bestilling og gælder indtil 14 dage efter. Et gebyr på 50 DKK vil blive opkrævet for dette.

Ved indlevering af varer: Har du valgt at indlevere tøj for at modtage point til din personlige konto, så agerer der ingen penge mellem køber og sælger på webshoppen, og der findes derfor ingen fortrydelsesret på dette tøjbytte. Derimod kan du som medlem ombytte og sende tøjet retur, og i stedet få nye point sat ind på din personlige profil, som du kan benytte til at købe tøj. Læs mere om dette nedenfor under returnering.

Har du valgt at få tilsendt din pakke med GLS, bortfalder fortrydelsesretten øjeblikkeligt idet du har foretaget dig dit køb.

Reklamationsret

Veras ApS forhandler udelukkende genbrugsvarer og tager derfor ikke imod reklamationer, der skyldes almindeligt slid og som påregnes en vare der har været i brug. Det er vigtigt, at man som handlende hos Veras ApS er indforstået med, at det købte tøj er brugt og derfor må påregne en vis form for slitage, hvilket også er nøje beskrevet ved hvert enkelt produkt.

I tilfælde af, at produktet ikke stemmer overens med standen beskrevet på webshoppen, kontakt venligst vores supportafdeling på [email protected]

Send pakke retur

Ønsker du at sende en pakke retur, for at ombytte varen til point, eller foretag en ny indlevering via post, så er dette også en mulighed.

Du sender pakker til Veras for egen regning. Husk at noter på din registrering under Mit Veras at du indleverer via post, og noter på pakken dit fulde navn og ordrenummer.

Pakker sendes til Veras, Nørre Voldgade 18, 1358 København K.

Bemærk venligst at der er specifikke regler for returnering af varer til webshoppen.

Krav og betingelser for indleverede varer hos Veras

Tøj krav i Veras Tøjkoncept

Hos Veras ApS vil vi gerne værne om miljøet. Veras ApS mener derfor, at alt tøj har værdi – og tager derfor også imod og giver point for al slags tøj – uanset materiale, stand og kvalitet, så længe det overholder en vis genbrugsstandard.

Tøj bliver ikke vuderet ud fra stil, sæson eller mærke, men i stedet ud fra varens levetid. Det vil sige, at varer som er i bedre stand gives der flere point for.

For at sikre kvaliteten af Veras’ varer har vi hos Veras ApS følgende krav til de indleverede varer:

  • Varer skal være nyvaskede og rene ved indlevering.
  • Varer skal være uden huller og/eller pletter.
  • Varer skal ikke være i så dårlig stand, at det skal direkte til genbrugsstationer.

Veras tager desuden ikke imod brugt undertøj og strømper.

Opfylder medlemmernes indleverede varer ikke én eller flere af disse krav, forbeholder Veras ApS sig retten til ikke at give den fulde forventede pointværdi for varerne. Dette gælder også såfremt, at Veras ApS medlem ved en fejl registrerer en vare ‘forkert’, så tages der forbehold for, at Veras ApS ikke giver den forventede pointværdi for den enkelte vare, og den samlede forventede pointsum som anvist ved indleveringen.

Tøj krav i Veras Kommissonssalg 

Veras tager imod tøj til kommissionssalg indleveret fra private garderober, der byder på lidt ud over det sædvanlige.

Veras forbeholder sig retten til at have en subjektiv holdning til, hvad der tage ind i Veras Kommissions salg og alt tøj vurderes subjektivt af Veras – dog kan der i samarbejde aftales en mindstepris, som varen skal sælges for. 

Vi ser gerne at varen er:
1. High-end, luxury eller vintage
2. Unik
3. Farverig og af god kvalitet

Dog, så vil det altid være muligt at indlevere og modtage værdi i form af point for alle ens varer i Veras Tøjkoncept, hvor vi derimod tager i mod ALT tøj uanset mærke, kvalitet, sæson og stil, og du har derfor altid mulighed for at indlevere overskydende tøj hertil, hvis det ikke tages i kommission

Du kan herunder finde nogle af de mærker, som vi foretrækker at få til Veras Kommission. Som udgangspunkt tager vi imod alle items fra udvalgte mærker, men vi forbeholder os retten til at takke nej, hvis varen ikke passer ind i Veras butik, ligeså vel som, at vi også tager vintage varer af ukendte designere, samt eftertragtede high-street og high-end mærker.

Acne, Alaïa, Alexander Wang, Aymara, A.P.C, Balenciaga, Botkier, Bottega Veneta, Burberry, By Zoé, By Malene Birger, Cacharel, Celine, Chanel, Chloé, Carven, Christian Louboutin, Cos, Designers Remix, Dries van Noten, Ganni, Gat Rimon, Givenchy, Gucci, Helmut Lang, Henrik Vibskov, Isabel Marant, James Perse, LaLa Berlin, Lanvin, Lovechild 1979, Mads Nørgaard, Marc by Marc Jacobs/Marc Jacobs, Maria Black, Marni, Martin Margiela, Miu Miu, Mulberry, Notabene, Nué Notes, Opening Ceremony, Paul & Joe, Pedro Garcia, Phillip Lim, Prada, Proenza Schouler, Rick Owens, Rika, See by Chloé, Sonia Rykiel, Stella McCartney, Stine Goya og Yves Saint Laurent.

Du er altid meget velkommen til at indlevere tøj, der ikke nævnt blandt de ovenstående mærker. Ved indlevering vil vi vurdere, hvorvidt varen er egnet til kommissionssalg hos Veras.  

Registrering og indlevering af brugte varer i Veras Tøjkoncept

Før du kan foretage dig en indlevering, så skal dit tøj være registreret på Mit Veras. Veras ApS forbeholder sig retten til ikke at tage imod tøj som ikke er registreret selvom det er tilknyttet et aktivt medlem af Veras. Har du problemer med registreringen, kan vi selvfølgelig hjælpe dig i butikken, men vi kan først overtage tøjet, når alt er registreret korrekt.

Du er altid garanteret at dine point er på din konto indenfor 24 timer fra Veras ApS modtager dem.

Når du har registeret din indlevering på Mit Veras, så har har du mulighed for at indlevere dine varer på to forskellige måder: I Veras fysiske butik på Nørre Voldgade 18, Kbh K eller ved at sende dem ind til Veras.

Indlevering til Veras Tøjkoncept i Veras Butik

Du er altid velkommen til at kigge forbi Veras butik og indlevere dit tøj personligt. Tag dine varer under armen og komme ned forbi Veras Butik, Nørre Voldgade 18 indenfor åbningstiderne. Husk at registere dine varer hjemmefra, så du slipper for at bruge tid på dette i butikken.

Har du tøjkrise og brug for at bytte få stykker tøj, så kan du med fordel let bytte dem til nye varer ved at komme ned forbi butikken. Så står du og har tøjkrise en fredag aften, så snup to kjoler du ikke længere gider gå med, og kom ned og byt dem til to nye (brugte) kjoler.

Indlevering ved forsendelse til Veras Tøjkoncept

Ønsker du i stedet at indsende dine varer, kan du altid gøre dette på almindeligvis, hvor du selv betaler portoen. I dette tilfælde vil der gå 24 timer fra vi modtager forsendelsen, til du modtager dine point.

Find din nærmeste DAO-pakkeshop her.

Fortrydelsesret ved indlevering af varer til Veras Tøjkoncept

Som medlem hos Veras ApS er der ingen fortrydelsesret i forbindelse med indlevering af varer. Veras medlemmer frasiger sig al ret til de varer medlemmer indleverer idet, at det anses for at Veras ApS, der ‘køber’ medlemmers varer med point.

Har du valgt at indlevere tøj for at modtage point til din personlige konto, så agerer der ingen penge mellem medlem (sælger) og Veras ApS (køber) på shoppen, og der findes derfor ingen fortrydelsesret på dette varebytte. Derimod kan du som medlem altid ombytte varer til andre genbrugsvarer, ved at få nye point sat ind på din personlige profil fra den varer du indleverer. Læs mere om indleverings-processen i afsnittet ovenover.

Afhentning af varer fra Veras Tøjkoncept i Veras Butik

Bestiller du varer online med afhentning i butik, gør vi opmærksom på, at de skal afhentes senest 7 dage efter, at du har bestilt og købt dem for point. Afhentes varerne ikke indenfor perioden, tillader Veras ApS, at returnere pointsummen til medlemmets personlige konto og sætte varen til salg for andre medlemmer, eftersom det er ikke er i tråd med Veras ApS cirkulære tøjkoncept at ‘gemme’ og lægge varer til side, når andre kunne få glæde af tøjet i mellemtiden.

Forsendelse

Når du handler online på Veras ApS har du altid mulighed for at få dine varer sendt med DAO pakkepost, så du bliver fri for at afhente varen i den fysiske butik på Nørre Voldgade.

Der er én gratis forsendelse inkluderet i et Premium medlemskab i en abonnementsperiode, dernæst koster det altid 40 DKK per pakke uafhængigt af hvor mange varer du handler.

Levering af pakker

Veras Aps benytter sig af CoolRunners service, og sender via DAO-pakkekoder. DAO pakkeshop fungerer som afsendelses- og afhentningssted for pakker. Mange butikker har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.

Har du bestilt varer på webshoppen, vælger du en forretning i dit nærområde, som DAO skal aflevere din pakke til. Du vil efterfølgende kunne hente pakken i denne forretning. Du får besked via sms, når din pakke er sendt af sted af os, og herfra er det DAO, der er ansvarlig for den videre kommunikation med dig angående pakkens rejse til den valgte DAO pakkeshop. Når du bestiller dine varer, kan du også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace (det er din unikke DAO-kode, der fungerer som pakkenummer). Husk at medbringe pakkenummer samt legitimation når du afhenter varen.

DAO leverer pakker hver dag, året rundt – i Danmark typisk den følgende hverdag. Har du bestilt varen inden kl. 10.30, vil den blive leveret til din pakkeshop den efterfølgende hverdag. Er pakken bestilt efter kl. 10.30 vil den blive leveret efter 1-2 hverdage.

Pris for forsendelse

Som Premium-medlem har du én gratis forsendelse om måneden. Efterfølgende vil forsendelser igennem DAO pakkeshop betales af medlemmet selv. En pris på 40 DKK vil blive opkrævet ved check-out for levering i hele Danmark uafhængig af pakkens størrelse. Denne pris er også altid gældende for Basic-medlemmer, der ønsker forsendelse med DAO.

Pointsystemet

Den handlende valuta på Veras ApS er point.

Som den essentielle del af Veras ApSs tøjkoncept byttes gammelt tøj til nye brugte varer igennem et systematiseret pointsystem. For hver vare et medlem registeres og indleveres tildeles man som medlem en pointsum. Vurderingen af pointsummen for hver vare beregnes igennem et pointsystem, hvor varens kategori, varens stand og varens kvalitet er parametrene for varens pointværdi.

Veras ApS giver point for alle indleverede varer. Dog tages der højde for at varens ved modtagelse er i den samme oplyste stand som ved medlemmets registrering. Hvis varen ikke overholder Veras ApS krav til tøj (indsæt link) forbeholder Veras ApS sig retten til ikke at give den estimerede pointsum for den pågældende vare.

Alle varer bliver vurderet til en estimeret pointværdi, hvor der ved modtagelse gives den rette pointværdi, som stemmer overens med varens kategori, stand og kvalitet.

I Veras ApS tøjbyttekoncept gives valuta til medlemmer for indleverede varer i point og medlemmer køber igen deres varer for point.

Sådan fungerer pointsystemet

Pointsystemet hos Veras ApS fungerer som følger:

  1. Medlemmer af Veras ApS registrerer deres brugte tøj på deres personlige konto under Mit Veras ved hjælp af varens kategori, varens stand og varens kvalitet, og får derved en estimeret pointsum for den pågældende vare.
  2. Medlemmer af Veras ApS indleverer deres brugte varer i butikken.
  3. Veras ApS modtager medlemmers varer og godkender de indleverede brugte varer inden for 24 timer, og medlemmer af Veras ApS får udleveret point for deres indleverede varer på deres personlige konto.
  4. Medlemmer af Veras ApS kan nu shoppe nye genbrugsvarer for deres pointsum.

Pointværdi

1 point svarende til 1 DKK.

Køb af point

Har du ikke tøj, som du vil bytte, så er det også muligt at tilkøbe point som du kan handle med hos Veras ApS. Pointene vil blive tilknyttet dit personlige konto, og kan både bruges på verascopenhagen.dk og i Veras fysiske butik.

Medlemmer af Veras ApS kan købe point i forholdet 1 point = 1 DKK.

Køb af pointpakker

Medlemmer kan også med fordel købe pointpakker, hvor der opnås en besparelse.

500 point for 475 DKK (spar 5%)

1000 point for 900 DKK (spar 10%)

2000 point for 1760 DKK (spar 12%)

Det er dog ikke tilladt at have mere end point svarende til 3000 DKK stående på sin personlige konto.

Køb af eksakt pointsum

Ønsker man som medlem af Veras ApS at supplere ens varekøb ved tilkøb af den manglende pointsum, kan dette gøres ved handlens check-out, hvor enkelte point kan tilkøbes i forholdet 1 point svarende til 1 DKK.

Veras værner om miljøet. Veras opfordrer derfor Veras’ medlemmer til at rydde ud i deres klædeskabe, inden der shoppes nyt tøj.

Det ikke tilladt for medlemmer at have købte point som er svarende til over 3000 DKK stående på personlige konto.

Fortrydelsesret ved køb af pointpakker

Når du køber en pointpakke har du som medlem mulighed for at fortryde købet og få dine penge retur. Fortrydelsesretten træder i kraft fra det øjeblik du har gennemført en bestilling og gælder indtil 14 dage efter. Et gebyr på 50 DKK vil blive opkrævet for dette.

Indkøbskurv
Opdaterer ..
Din indkøbskurv er tom.
Mit Veras ()

Velkommen til dit Veras

Altid dejligt at se dit kønne ansigt i swappen! Dette er din genvej til ubegrænset adgang til vintage- og genbrugstøj.